Friday, February 11, 2011

Tengah hari

Arini jumaat...rehat panjang sket. Tapi i rehat kul 1 gak. Matter abis lambat. Itu pun mujur abis kul 1 di sebabkan ada permohonan terbaru. If not arini berlarutan keja sampai kul 2. Haaaa mantap tak i. Ada sapa2 kisahhhh? takdokkk punnnnn...

Nak cakap nyer... Anak yang di kandung nie, tengah ari buta mengidam tosei la pulakkkk..dahla di hari jumaat yang mulia, mamak p sembahyang la baby. Puas musing (pusing) cari mamak yang bukak tadi..adala yang bukak, tapi tak buat la tosei tgh hari buta ginih...temenung jap kat kedai mamak tuh. Hampa,, tapi predicted, jadi takda la i berdrama, terima keadaan seadanya.

Lalu menu hari ini sekadar mee goreng mamak dan rojak ayam mamak. Sekadar yea. Sedapnyer if dapat makan rojak ss15. Pulak dah.. Adeiiii byk nyer benda nak ner mkn nie. Ni mengidam ker apa. Tak faham laaaa... mana satu nk mkn nie? Macam esok takleh makan dah kan..Apa daaaa. Sabar sket.

Naper arini teringin makanan mamak lak..macam2. Menurun sangat la abah dia nyerrr.. If mummy dio mesti teringin sushi, wagyu spare rib, crab.Heheheh B jangan marah. Ada yang nak belanja wagyu ker? dengar ada dapat bonus (pada yang berkenaan).

Alhamdulillah dh kenyang. Jom baca file...sat lagi keputusan

No comments:

Post a Comment