Friday, March 19, 2010

Boleh tak...

Jangan tanya kenapa lama tak nampak saye.

Jangan tanya kenapa saya cuti

Jangan paksa saya cerita bila saya tak mau cerita

Jangan tegur kenapa saya pucat

jangan....jangann...jangannn....


Bila nak tahu tanyakan aja pada orang lain..tidak pada saya kerana saya hanya senang bicara dengan orang yang saya rasa selesa aja. Saya bukan anti-social tetapi keadaan saya tak mengizinkan...bukan tidak menerima qada dan qadar tapi kamu tidak faham saya!Saya pinggirkan rasa saya bila mengadap kamu tapi bila sendirian itu urusan saya...cukuppppp....kata kata penyedap telinga atau kata kata penyedap rasa atau kata kata perbandingan tidak perlu untuk saya...kerana aku bukan kamu dan kamu bukan aku...

Jadi mana bisa kamu rasa apa yang aku rasa.

1 comment:

  1. semoga allah memberikan lin kekuatan melaluinya. lin, i doakan yg terbaik utk u and b. take care dear!

    ReplyDelete