Monday, September 14, 2009

Sangat sedih

Sedih,
Saya terpaksa pindah tempat bekerja saya..
Walaupun sebelah sebelah aje tapi ruang ofis saya semakin mengecil.

Sangat sedih,
Sekarang susah saya nk arrange ruang kerja saya..
setty saya nampak begitu cramp dan terabur terbabooo...
nampaknya saya kena panggil deco Eric
supaya dia dapat buatkan ofis saya ini menawrik dan saya gumbira berada di ofis.

Excitment saya untuk bekerja sekarang semakin menurun
sungguhpun kpi saya bulan ini melonjak tetapi saya tidak gembira.
Kenapa? saya pun tak ada jawapan bagi soalan ini.
sepatutnya saya meraikannya kannn....

Saat ini saya hanya menghitung cuti hari raya saya sahaja.
Yang penting saya bercuti panjang raya ini..
Semoga saya dapat meningkatkan adrenalin untuk bekerja semula selepas cuti HR ini.

4 comments:

  1. Relax la ciksu...
    Chill!
    =)
    haha!
    ~KIMYRA~

    ReplyDelete
  2. waaaa...u sudah pandai comment apo blog kamu haaa?

    ReplyDelete
  3. http://pinkstar.miracles.blogspot.com
    =)

    ReplyDelete
  4. Opps!
    There's an Error there!
    http://pinkstarmiracles.blogspot.com
    =)

    ReplyDelete