Friday, September 4, 2009

Perut tak best

Me and my hubby mengalami gejala sakit perut selama 2 hari berturut-turut.
Sangat meletihkan dan memeritkan bila perut memulas-mulas. After 2 days diarrhea arini lak lyn gastrik..ujian apakah.

Semalam bilang sama B jika arini masih memulas tak larat nak puasa..tapi rasanya boleh sustain lagi kot. Lagi pun nasi kerabu paling best in the world akan tiba arini from kelantan. So kena menikmatinya dengan penuh rahmat-Nasi Kerabu bonda kesayanganku.

Saat ini gejolak rindu untuk pulang berhari rasa semakin tidak dapat dibendung. Beban tugas menimbun buat-buat tak ingat dan tak nampok jer. Bilik menimbun dengan fail tapi asik duk pikir nak balik kemas baju balik raya. Tahu pose tak sampai separuh lagi-tapi tak kira....!i belum pasang lagi raya lagi k and i tak suka dengar lagi raya-buat rasa sayu dan sedih jer.

Last post i mentioned tgh menjahit beading kannn...dengan rasminya saya buat pengumuman bahawa saya telah putus asa dan tidak akan meneruskan menjahit beading lagi! Saya telah pun membeli tudung lain sebagai ganti...hahahahaaaa tapi jahit beading di baju saya sempat siapkan...cuma kekemasan fail jadi saya tak akan postkan gambarnya. Punya cita-cita untuk jahit semula.

Kesimpulan yang boleh dibuat ialah-menjahit bukan hobi saya dan selepas ini saya tidak sepatutnya berangan untuk menjahit.

2 comments:

  1. i pun berangan2 nk jahit beadings utk baju kurung Fitrah tp xtau la bile nk mule...

    ReplyDelete
  2. dah tak lama nk raya nie..cepat-cepat sebelum jadi mcm i.

    ReplyDelete