Monday, August 17, 2009

Weekend

Seronok bila sahaja tiba hari sabtu & Ahad
macam macam benda terencat boleh dilakukan..
nyaman tanpa gangguan dan tak perlu fikir apa-apa

Sabtu pagi -sempat ke warehouse sale Metrojaya
sb baik bestttt tapi kurang selesa kerana perlu memakai mask dan bersesak-sesak tapi
shopping punya pasal no halll lah
Fokus saya more to kitchenware kerana nk beli barangan untuk hamper dan untuk dapur sayala

Petang itu saya ke sini lak

untuk support blogger2 punya business
Sayangnya hari itu ujan dan promosi kurang
jadi orang pun tak ramai..
tapi saya sempat membeli 2helai sun dress dengan harga yang murah dan menarik

Sepatutnya weekend ini saya perlu mengecat dapur saya
warna pilihan saya adalah seperti ini:-



Cantikkan???B kata ini warna panas tapi saya tetap berkeras
nak warna ini gak
Jadi saya telahpun nekad membeli warna Oren ICI DULUX- (lupa apa namanya)

Biy suruh saya mulakan dahulu tetapi masalahnya ada-ada sahaja program setiap hujung minggu menyebabkan program mengecat saya terganggu...haaaisshhh
tapi saya perlu siapkan kerja-kerja mengecat sebelum menjelang Aidilfitri...
nak buat sekut dan kek lagih
saya punya seribu harapan tapi saya ada 2 tangan sahaja
oleh itu time management sangat pentingkannn....Jaihoooo hoooo hooo

2 comments:

  1. dapor kaler oreng tuuuuu....

    ReplyDelete
  2. Hola...tetibo suko oren..ikotkan warna kegemaran pink youuuu

    ReplyDelete