Wednesday, August 19, 2009

Bagaimana agaknya?

Hari ahad ni umat Islam di Malaysia dijangkakan akan memulakan ibadat puasa.
Risau, teruja dan suspen fikirkan macam manala nak bangun sahur dan prepare untuk suami. Dah bertahun-tahun sebenarnya tak bangun sahur, kalau bagun pun sekadar minum air jer.Itu pun Abah yang buatkan. Risau takut anaknya lembik nak puasa esok tambahan lak Elynn kan gastrik.

Ohhh i miss those days...bila abah pampered anak-anaknya...risau tengok anak-anaknya lapar dan sedaya upaya suruh anaknya bangun sahur hinggakan air susu pun dibawa sampai ke lutut..paksa jugak anaknya minum dalam mamai...

Sekarang dah takda orang nak layanku begitu...sekarang dah berubah, Elynn ner sediakan sahur untuk suami untuk pastikan suami bertenaga berpuasa. Kena bangun sahurrrr huhhhh tak terbayang rasanya... dah la Elynn ni spesis kalau tak cukup tido memang akan emo semacam...wawawawaaaaa nangis la kau sorang-sorang!

2 comments:

  1. laling..aku pun macam kau juge dulu.. langsung mengandung..haa..tapi ok je..dia akan jadi automatik.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. Yo ko..suspen aku mlm ni nk bgn sahur-arahan laki aku arini ner masak sebab mlm nanti ner sahurr...wawawawaaa

    ReplyDelete